31 Ekim 2010 Pazar

Münih

Münih'e gitme sebebim hem Almanca öğrenmek hem de değişik bir maceraya atılmaktı. Bölümden bi arkadaşım Almanca öğrenmek için yazın bir aylığına Münih'e gitmek istediğini ve yanına bir arkadaş aradığını söylediğinde hemen atladım. Hiç düşünmeden kabul ettim. Tabiiki canım annemin finansal desteği sayesinde bir ayımı Münih'te geçirdim. Haftaiçi öğlene kadar ders oluyordu, öğleden sonra ise şehri gezmek için bol bol vakit... Haftasonu okulun düzenlediği geziler vardı. Bu sefer seyahat detaylarını ayarlamak bana düşmüştü. Bir önceki yurtdışı seyahatimde nerdeyse bütün işlemleri saolsun yengem halletmişti. Ama şimdi iş başa düşmüştü :)) Bilet ve seyahat sigortası işlerini Kızılay'da tesadüfen girdiğimiz herhangi bir acentadan hallettik. Daha sonraki seyahatlerimde tabi artık işin kurdu olduğum için seyahat acentasına bile gitmeden her işimi kendim halletmeye başladım. Ama Münih'te geçirdiğim yazın özgüven kazanmamda büyük bir faydası oldu.

Münih'i ilk uçaktan gördüm. Yandaki resimdeki beyaz yapı Allianz Arena. Geceleri renkten renge giren bu stadyumu yakından görmek kısmet olmadı ama olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder